Падыход Аляксандры ў рабоце з фатаграфічным матэрыялам адрозніваецца ад прынятых сучасных тэндэнцый, калі завершаны фатаграфічны праект выбудоўваецца вакол адной аўтарскай (канцэптуальнай) ідэі ці аўтарскага выказвання. Наадварот, метад Бернштэйн – гэта «серфінг» па візуальнай паверхні штодзённасці, калі фатаграфічны кадр складаецца з банальных аб'ектаў і звыклых мізансцэн жыцця, якія прывабліваюць увагу аўтара (вось дворнік падмятае вуліцу, жанчына есць фастфуд і г.д.). «Фатограф – гэта пасрэднік, праз якога існуючае ў рэальнасці ператвараецца ў твор», – гаворыць Аляксандра ў сваім уступным тэксце да выстаўкі. Тым самым, па-просту паказвае на пераемнасць творчага падыходу ад яе бацькі, вядомага мастака «новай хвалі» Ігара Корзуна (Міцёк з арт-групы «Беларускі Клімат»).
Аляксандра таксама займаецца жывапісам, керамікай – у 2013 годзе выстаўляла свае жывапісныя работы ў бары «Лондан», удзельнічала ў выстаўцы «Мутуалiстычныя стасункi» у 2014-м (галерэя сучаснага мастацтва «Ў», Мінск). Фатаграфічны праект Аляксандры пра Мінск быў апублікаваны на старонках папулярнага інтэрнэт-партала Сitydog.by.Аляксандра Бернштэйн нарадзілася ў 1992 годзе ў Мінску, вышэйшую адукацыю атрымлівала ў Беларускай дзяржаўнай акадэміі мастацтваў, а таксама ў Літве (аддзяленне дызайну і візуальнай культуры).Адкрыцце: 19 лютага, 17.00